top of page
Nhow-London-lobby.jpg

Todo el legado e imaginería de la cultura inglesa hackeado con la actitud de una marca disruptiva y gamberra...

Pocas ciudades tienen tanta personalidad. Londres es una ciudad donde se vive y se siente todo el legado de la cultura británica. Una cultura que venera sus tradiciones y a sus "Royals", pero en Londres nació también el movimiento punk y hoy es cuna de casi cada nueva tendencia. 

Un barrio en claro crecimiento y lleno de contradicciones, en la zona de "old street" se dan cita ahora las "new  techs", Y un hotel como parte del último super proyecto de Foster And Associates

 

La marca Nhow nos pidió de nuevo una visión y un concepto conector para todo el hotel. Fácil. Pasamos por el filtro de la marca y la actitud nhow toda la imaginería British, toda la tradición y heckeamos todo. Añadimos un toque del cercano Shoreditch y un poco de estética tecnológica.

 

Después de muchos meses de ideación y debate cerramos un gran concepto. Y muchos meses mas tarde y con las impagables aportaciones del Estudio de diseño Project Orange se hizo realidad. Y nosotros hemos estado “all the Way” desde el papel en blanco hasta la última pieza de la papelería. Sin duda Nhow es una marca que se nos da especialmente bien.

All the legacy of British culture, its iconic imagery hacked with the attitude of a disruptive and rebellious brand...

Few cities have as much character as London. Here, you can truly feel and live the legacy of British culture—a culture that reveres its traditions and its Royals. But London is also the birthplace of the punk movement and today, it's the epicenter of almost every new trend.

In the rapidly evolving neighborhood of Old Street, contradictions abound. It's where new tech meets the historic charm, and where a cutting-edge hotel emerges as part of the latest super project by Foster and Associates.

Once again, the Nhow brand entrusted us with creating a cohesive vision and concept for their new hotel. Easy. We took all the iconic British imagery and tradition, filtered it through the bold Nhow attitude, and hacked it all. We added a touch of nearby Shoreditch and a bit of tech-inspired aesthetics.

After months of brainstorming and debate, we nailed down a fantastic concept. Many months later, with invaluable contributions from Project Orange Design Studio, it became a reality. We were there "all the way," from the blank canvas to the last piece of stationery. Nhow is definitely a brand that suits us perfectly.

bottom of page